Procedura standardowa
1.0. Dokumenty rejestrowe:
1.1. Wpis do EDG / wpis do KRS
1.2. Umowa spółki / Akt notarialny
1.3. REGON
1.4. NIP
1.5. Seria i numer dokumentu tożsamości, PESEL oraz data ważności
dokumentu tożsamości osoby upoważnionej do zaciągania zobowiązań
1.5.1. Akt notarialny stanowiący o ustanowionej rozdzielności majątkowej
1.6. Faktura pro-forma + specyfikacja
1.7. Wniosek + formularz osobisyty
1.7.1. Załącznik dla spółek prawa handlowego
1.7.2. Załącznik #3
1.8. W przypadku nowych podmiotów gospodarczych osób fizycznych:
1.8.1. Biznes Plan (opcjonalnie)
1.8.2. Umowy (w tym przedwstępne), kontrakty
1.8.3. Umowa o pracy + zaświadczenie o wysokości otrzymywanego wynagrodzenia
1.8.4. Ewidencja środków trwałych
1.8.5. Akty własności środków trwałych
1.9. Dokumenty finansowe:
1.9.1. PIT / CIT za ostatnie dwa pełne okresy rozliczeniowe
1.9.2. Bilans i Rachunek Zysków i Strat za ostatnie dwa pełne okresy obrachunkowe
1.9.3. Wynik bieżący za ostatni zakończony okres obrachunkowy
1.9.4. Zaświadczenia o niezaleganiu z podatkami wobec US i ZUS
1.9.5. Opinia banku prowadzącego rachunek firmowy
2.0. Dokumenty dotyczące nieruchomości:
2.1. Aktualny wypis z KW, wypis i wyrys z rejestru gruntów (dot.
nieruchomości
nielokalowych), zaświadczenie z Urzędu Miasta / Urzędu Gminy
odnośnie przeznaczenia nieruchomości w miejscowym planie
zagospodarowania przestrzennego (dot. nieruchomości nielokalowych).
<<<powrót